utorok 11. decembra 2012

Jemná smotanovo-pórová polievka

Aj pri tomto recepte platí, že v jednoduchosti je krása...

Suroviny :
1 ks cibuľa
1 ks menší pór
2 PL masla
4-5 zemiakov
100 ml smotana na šľahanie 33 %
vývar zeleninový
korenie čierne mleté
vegeta
soľ


Postup :
Na masle si osmažíme na drobno nakrájanú cibuľu spolu s pórom, pridáme zemiaky, osolíme, okoreníme a zalejeme zeleninovým vývarom ( alebo vodou spolu s 1 kockou zeleninového bujónu ). Pridáme troška vegety a necháme variť 20 minút. Keď sú zemiaky mäkké polievku zahustíme tak, že si popučíme približne 1/3 zemiakov v polievke. Premiešame, zalejeme smotanou a necháme prejsť varom.
Dobrú chuť...

2 komentáre:

  1. Je výborná polievka ale ja som si do nej ešte pokiaľ vrela pridala rozšľahané vajíčko....zahustilo a zjemnilo..mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka to ma teší, že chutí. Ja mám veru tiež v chladničke pór a zajtra bude pórová polievočka :-) ďakujem za výborný a chutný tip zahustiť polievku vajíčkom, vyskúšam.. pekný deň praje tinka

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...