piatok 21. decembra 2012

Jožkove rezníky

Prečo Jožkove a nie Ferkove či Paľkove? Lebo plnku si vymyslel jeden náš dobrý kamarát Jožko a sú fakt výborné a tak som si ich dovolila ich nazvať jednoducho po ňom.

Suroviny :
bravčové karé bez kosti 1000 g
soľ
korenie čierne mleté

Plnka :
slanina  150 g dlhý tenký plátok
pór 1 ks
syr niva 100 g
trojobal  (múka,strúhanka,vajce)
olej na vysmážanie






Postup :
Mäso nakrájame, vyklepeme, troška osolíme a okoreníme z každej strany. Na každý plátok mäsa uložíme na plátky nakrájanú slaninu, nivu a na kolieska nakrájaný pór.
Preložíme na polovicu a kraje mäska trošku sklepeme. Obalíme v trojobale ( múka, rozšľahané vajíčka a strúhanka ) a vysmážame. Keď sú rezníky vysmažené, poukladáme ich na plech a ešte 5 minút ich prehrejeme ( aby mäsko bolo dokonale mäkučké a šťavnaté ).
Dobrú chuť :-)))

2 komentáre:

  1. Konečne som objavila tento úžasný blog. Vaše recepty ma priam fascinujú. Sú uložené prehľadne krásna foto dokumentácia, popis a čo ma najviac teší, že sú Vami overené. Máte môj obdiv, odteraz sa budem inšpirovať na tejto stránke a budem Vás pravidelne navštevovať. Patrí Vám veľké ďakujem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá pani Andrea, ani neviete ako ste ma veeeľmi potešili s toľkou chválou. Je naozaj pravda, že všetky recepty mám vyskúšané a overené a snažím sa ich aj zdokumentovať, pretože recept s obrázkom nám povie viac a máme aspoň predstavu aký je konečný efekt :-) Postupne budem stránku rozširovať a vylepšovať, ak máte nejaké nápady, alebo návrhy ako budem rada, ak mi napíšete:-)Pekný deň

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...